Aktualności

Zmieniają się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia „Dobry Start”

Zmieniają się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia „Dobry Start”. Od 1 lipca 2021 r. realizatorem rządowego programu „Dobry start” będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie będzie można składać do ZUS wyłącznie drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się w formie bezgotówkowej na wskazany rachunek bankowy.  

Wnioski drogą online będzie można składać, tak jak w latach ubiegłych, od 1 lipca do 30 listopada przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/, przez bankowość elektroniczną lub portal PUE ZUS.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 czerwca 2021 16:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Szumowska
Ilość wyświetleń: 234
30 czerwca 2021 16:35 (Beata Szumowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany